بوی تو

****حباب عشـــــــــــــــق****

بوی تو

ابراهیم که نیستی میگذاری و می روی

این اتش نبودنت بر من گلستان نخواهد شد

 

 

دستانت را زیر تنهاییم ستون کن

 من از اوارگی بی تو بودن می ترسم

 

 

تو در من ان تب گرمی که ابم میکند کم کم

نگاهت نیز چون مستی خرابم میکند کم کم

 

 

در مخفی گاه ذهنمان

کسی که دوستش داریم میماند

حتی در دوری و جدایی

 

 

بودنم را باور کن 

حتی اگر در سایه ات پنهان باشم...

 

 

دنیا اگه مردونگی سرش میشد اسمش

دخترونه نبود

 

 

من شکستم تا تو را عاشق کنم

بعد من باران فقط اب است و بس

هرکه بعد من سراغت را گرفت

زشت یا زیبا فقط خواب است و بس

 

منتظر نباش کسی بیاد که دنیا رو بهت بده

دعا کن کسی پیدا بشه تو رو به دنیا نده

 

 

بفهم......

دارد ناز تو را میکشد...

مردی که از غـــــــرور...

خورشید هم به پایش نمیرسد

 

 

مهربانیت را با دلم پیوند زدم

تا دور بودن را احساس نکنم اما باز

دلـــــــــــــتنگم


نظرات شما عزیزان:

ستایش
ساعت14:30---29 بهمن 1392
سهلوم روناک جونی وبلاگ خوشگلی داری عزیزم خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی..www.baghebolorsetayesh.blogfa.com

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 بهمن 1392برچسب:مطلب, ] [ 23:23 ] [ دختر از اهواز ] [ ]